fredag 28 december 2007

Msn-sex

I dag längtar jag så efter min msn-vän som jag brukar ha heta konversationer med. Eller konversationer och konversationer, de brukar så småningom övergå till onani på varsitt håll.


Ingen webcam, sånt är inget för mig, men ibland telefonkontakt. Fast allra härligast tycker jag nog ändå är att bara snacka över msn, ingen cambild eller telefonröst som distraherar en, ingen att behaga mer än sig själv.
För även om han brukar beordra mig att göra det ena eller det andra så kan jag gå helt upp i mig själv och min egen njutning.

Jag önskar han kunde gå online och på sitt bestämda vis säga åt mig att ta av mig alla kläder.

10 kommentarer:

Anonym sa...

hehe najs blogg
om du vill ha fler på msn med samma utgångspunkt..
kn-25@hotmail.com

Slim sa...

hmm, msn-sex!?! då måste man ju nästan få kräva att du postar ett urklipp så att man kan se hur sånt kan se ut=)

Miss T sa...

Slim: Hihi, så dålig fantasi har du nog inte... ;-)

Anonym sa...

Trevlig blogg,
Här kommer jag gärna att vila ögonen fler gånger.

Anonym sa...

Kul Blogg!! :)
Tittar in mer, finns inte så mycket att kommentera just nu.

Lämnar ett visitkort så länge:

www.amoreofsweden.se

Mari

Sexdrömmen sa...

Hej! Sexdrömmen länkar till dig och kanske skriver jag något om dig då och då :). Länka gärna tillbaka. Mvh Sexdrömmen http://www.sexdrommen.blogg.se

Miss T sa...

Finns numera på http://6misst.blogspot.com/
pga inloggingsproblem.

Anonym sa...

Precis vad jag tänder på särskilt jerkoff instructions...
Adda mig om du vill hitta på nåt killebi@spray.se
MVH
Johan

Anonym sa...

Hej Miss T snubblade in på din blogg idag =D rolig som fan hehe Jag leter efter någon skön brud som kan vill sex-chatta med mig =) du får iaf adda mig jag har
patra_pao13@hotmail.com

https://sextoysonlinestore.com sa...

Kan vara ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
Jag har precis köpt en underbara dildo på intimleksaker.com
och en vaginapump på intimleksaker.se
Har köpt kamagra från www.intimleksaker.com
Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com